11/1

Igår satt jag och jocke såg på johan falk filmen som gick på tv..nog för att vi redan sett alla..men dom är grymt bra!..
Satt och prata på msn med mina älskade<3 sen...jag har känt mig lite neråt..vill att de ska hända nå eller ha något att göra..men de är tur jag har msn så jag kan prata med dom=)...har försökt få lite planer för i år..de är flera som har sina planer..men jag har typ inga..fast de kan vara bra de med..man kan planer in saker sen..fast en sak som händer i sommar är att jag ska på bröllop och de känns jätte kul=)å så blir de i hemma staden så de är något man ser fram i mot=)...sen ska jag planera in resa till örebro till min Tove..får se när de blir men dit ska jag då allafall!
sen far ju jocke utomlands dagen före min födelsedag...nog för att de han behöver de..men jag skulle ha följt men resan var tyvärr redan bokad..vart faktiskt besviken..men men de är inget att göra..känns då surt å vara själv..men kankse de blir åka hem eller nå har börja smida lite planer på de..:p
men de är svårt att planera när man inte vet om man jobbar och hur folk jobbar å så där..men de är ju ingen bråska:p...

Men i allfall så när man sitter å pratar med dom på msn så känner hur mycke man längtar hem..å hur mycke vännerna betyder för en...jag har kommit otroligt nära dom sen jag flytta..och de är en stor skillnad från när jag bodde där..för många har ju flytta på olika ställen..man har har blivit äldre.. vissa har skaffat annat umgänge och sen har dom flesta nu jobb..
satt och kolla jobb i lule medans jag prata med dom på msn..man blir så less att de ska vara så svårt att hitta ett jobb!

klockan var rätt sent när jag stängde av datorn..och vi försökte sova..men till slut gick vi upp och vi prata länge...vi var inte änns trötta..men i morse var man lite trött allafall..hehe..men jag har hunnit städa och varit ute och gått och nu sitter jag här ny duschad=)..tänkte snart göra någon mat för sen blir de jobba..

Ha en bra dag!

Saknar er där hemma!

Kommentarer
Anonym

tack :)

2010-01-11 @ 23:04:15
URL: http://sandrabergenstraahle.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!