27/1

Vilket väder de har varit idag!..de har kommit massor med snö idag...nu får de ta å lugna sig vi är nöjda över de vi hade..men tydligen inte de..haha..jobbigt när de här sånt där väder..blir jobbigt å köra bil för man ser ingenting de är bara massa snö i vägen , vindrutertorkarna är värdlösa å blir full av snö..å så är de ju inge kallt heller..så man blir blöt om fötterna som drar med en massa snö..skönt att man bara jobba till halv ett och fick skjus hem..jätte lyx=)..har suttit och prata med mitt hjärta Tove..hon har de inte det lätt=( ..hon är omringad av idioter!å hon som inte säger så mycke..å jag har förstås alltid bästa lösningarna.."du borde nita bruden"..haha..våld löser alltid saken..haha..nää skojja bara de gör de inte å jag brukar inte slåss..men att spöa någon de hjälper faktiskt ibland..de gjorde för mig..de vet tove hon var med när de hände..nä men jag skulle inte vilja vara tyst jag skulle bli skit förbannad som den tjejen gör mot tove..uch!blir så arg på människor hur dom beter sig!
I allafall så har varit duktig och diska och röjt undan lite å så har jag stått och gjort egena köttbullar=)..hatar köpta!sen har jag kolla upp recept..jag vill göra nå gott!..får se vad som blir..
Ska snart bege mig till bolaget, vi ska nämligen ha vinlotteri hos Carola ikväll..ska bli så trevligt=)..ser om jag vinner denna gång med..det åter står att se..
See ya !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!