28/1

Det var jätte trevligt igår=)...fick semlor gu så gott de var!!..prata om en massa..vann ingenting denna gång=( ..snyft!..haha..men de gör inget=)...
När jag kom hem somna jag nästan direkt i sängen i vardagsrummet...men tog mig till sovrummet och där slockna jag direkt å vakna inte förren när jockes klocka ringde...gu så skönt jag har sovit!..varför kan jag inte ha så varje natt!
Men har inte sovit allt för länge allfall..å idag är jag ledig!..å de är såå skönt!..hade tänkt ta mig en promenad och sen handla lite mat=)..jag har varit så duktig och skrivit handlinglista..hehe..sen ska jag stöka på här hemma lite grann..för om någon måste ju städa om ingen annan gör de..

Jag och Jocke har fått klagomål för ett tag sen..wow!vi lyckas ju alltid bli utsatta..å bor man i en liten stad så skvallras de hejvillt..å gör nån någonting så vet folk om de dagen efter typ..
Jag skratta när jag hörde de allfall..grannen under har sakt att vi stampar på kväll/nätter..seriöst!dom tiderna sover vi!..jag vet vad hon menar lite grann för vi busar med katten ibland så då kankse de låter men de är inte på nätterna!..de är bara skrattretande..om man har något att klaga över så går man till hyresvärden inte går å skvallra de genom andra..så omoget!..eller så kan man ju ta de direkt med oss eller den presonen..fattar inte att folk håller på som dom gör!..jag och jocke har varit ganska utsatta...de är som gud vill att folk ska utsätta hos för skit!..antingen har man fått skit från folk man känner eller så är de från grannarna..först var de lule tanten klaga bara som när hon hade ungen hemma om vi drack..de är förstålse att man klagar när man festar men hon gjorde de aldrig när hon hade sitt barn hemma..securitas skicka hon en gång när vi satt fyra stycken och prata hade låg musik..vi levde inte änns om..hmm..till å med securitas tyckte de var lite märkligt..men dom hade ju kommit en gång tidigare för vi hade fest..så var tvungen betala 1200 spänn för andra gången när vi inte gjorde nå..idiot!..sen klaga hon på mi katt som gick in till henne å den gick bara in till henne..hon tvinga oss ha katten inne..alla fattar att en utekatt kan man inte tvinga bli innekatt..men hon fick ju skylla sig själv när hon tillät hon komma in två gånger å gav han mat! å så nu då grannarna här skrev lapp jävel om att när tvätt tiden är slut så måste jag ta ner min tvätt i tvättrummet och vi har två..och alla lämnar sin tvätt i ena rummet jämt men att de är bara vi som fått skit för de..idioter!.. Å så nu denna som påstår att vi stampar om kvällar å nätter..

Skvaller är de bland de fulaste som finns!..att folk håller på skvallra som vissa gör..å nu pratar jag om vuxna människor..så omoget av vuxna människor att hålla på så..å sen tror folk på de!...man ska aldrig tro på skvaller!eller så frågar man den de gäller hur de är..
de som på jobbet som en som skvallra till chefen en massa saker om våran grupp för vi är två grupper...dom skvallra om våran å säger saker som inte är sant..å våran grupp är tajt å vi skvallrar inte på varandra..när de igentligen den andra gruppen som är fulast som bråkar å håller på med rävspel..Jag gillar ju dom i andra gruppen!..de är bara i bland de händer!..men man ska ju hålla ihop inte skvallra..
Ush..inte skvallra!

Nä nu Blir de frukost=)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!