29/1

Idag har jag varit på Dollar och handla i massor!..så har slängt bort en massa gammalt å äkliga saker...fick värsta shocken när jag kom dit..shit så stort de blivit!..man kunde gå hur länge som helst där inne..var super fint!..
sen har jag hunnit med att tvätta och städa lite=)

Jag har helt glömt bort att Maria fyllt år i går...Ett super GRATTIS till maria!
Har varit och köpt en present men vill inte skicka den för den är ganska ömtålig så hon får den när jag kommer hem till lule=)



Jag hatar att bråka!..jag vill inte!..å man har ingen ork heller...men de är inte alltid så lätt!..man vill att människor ska förstå en men de går som inte..antingen vill dom inte eller så går de bara inte..jag vill kunna skriva negativa saker om man är less lika väl som alla andra gör de..utan att man ska få skit å de blir massa bråk..
Men jocke fick mig och glömma alla bekymmer å de känns bra att jag har dig..man andas!..å lägger bakom sig!.."Glöm dina bekymmer i morgon kommer de nya"..å de stämmer..å de tänker jag göra!..
Men om folk vill ha bråk eller blir förbannad på en så är de upp till var och en..för jag ids inte bry mig längre att folk ska bli arg för jag tänker inte bråka med någon...detta år ska vara positivt som möjligt och om folk blir arg så tar de bara massa energi...
Folk får säga vad dom vill men jag lägger bara örat på å säger inget..så slipper man bråk..får man då hoppas..

Jag lägger så mycke tankar åt vissa personer på hur dom tänker å varför dom tänker som dom gör..de tar nog på min energi..man ska inte lägga energi på saker som man inte borde..de är inge bra!
Allt i huvudet ska bort , bort , bort!
Postivt tänkade Maria Thelin!..och bry sig dom som bryr sig om en!




Kommentarer
* K Y S S A R

Hey jag har nästan läst ut den. Den boken är verkligen perfekt för er :( vore jättebra för er, verkligen. Det beskriver olika faser då man förlorar någon. Chcokfasen, reaktion and so on.. jättefin.. jag satt och grääät då jag började läsa den. man får läsa så hemska berättelser samtisigt som man lär sig att gå vidare.

2010-01-29 @ 19:53:51
URL: http://kyssars.se
Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-30 @ 23:28:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!