9/1

Igår satt man bänkad fram för tvn och såg på let´s dance när lyckseles kändis var med och dansa..han är så söt Rabih=)..såg stel ut men jag hejjar på dig ändå..och en som var grym var Willy jag diggar han stenhårt!..haha..jag och jocke skratta..då jäkla kul!..han måste gå vidare=)

Idag har jag sovit länge och väl..sköönt!..satt mig vid datorn för jocke han sov..han är ju uppe hela nätterna..
Så ringde Tove och vi prata en låååång stund om vad som händer å gammla minnen<3 saknar tove i massor!..
Sen tog jag på mig och skulle gå till Vanja..upptäckte att de bara var -4 grader ute..Woho!..skönt!..så jag fick mig en promenad=)..kom på att Vanja fyllde år å inte hunnit köpa nå så var snabbt in på dollar och köpte nå ljus och dusch grejjer=)..så kom sen Vanja och Mattias och mötte mig=)..dom fick ju en flicka den 27..Alycia heter hon=)...hon var sååå söt!..hon sov heeela tiden jag var där och när jag satt och höll i henne..en snäll tjej..hehe..så åt vi tårta och drack te..hade mysigt å satt och prata=)
Så när jag kom hem så var middagen klar..snacka lyx!..hehe..de blev köttbullar och mackaroner värsta lyx middagen..haha..men de var sallad och ett stekt ägg till..mycke gott!
ikväll vet jag inte vad som händer blir väl se nån film å mysa=)

Alycia :


Kommentarer
Helena

Köttbullar o mackaroner är alltid gott :)

Ägg o sallad med :)

2010-01-10 @ 00:33:46
URL: http://justbambi.blogg.se/
Jonna Hansson

så söt!

2010-01-10 @ 18:57:09
URL: http://jth.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!