...

Jag vet att inte festa hela tiden har varit så bra..men jag har haft jävligt kul!..men när jag träffa jocke och var varannan helg i lycksele så var vi bara med varandra..
Man Hade "bättre" fullor förrut man minns mer av dom och garva mest bara åt de man gjorde..men sen efter gymansie blev de bara värre igentligen man minns ju knappt nånting..å så gör så fruktansvärt pinsama grejjer..hujja..man börjar bli för gammal!..så där man håller på skärpa sig..
De har varit mycke gorm om mitt festande och är de ibland..vistt livet handla inte om att bara supa sig full varje helg och de vill jag inte...allas liv ser olika ut och man vill olika..så om jag vill bara njuta av livet partaj å mitt jobb så är de mitt val inte ska hacka på mig för de!
man ska inte ångra saker man gjort..å de gör jag inte men man tar lärdom av de..!
Jag att jag har nu varit nere å klagar på mitt liv men jag försöker gått de går å försöka vara positivt och livet går ju som upp och ner..just nu känns de bara trist!..men allt är inte så enkelt!..jag bor i en stad där ingen vill vara med en..hur kul är de??..en stad som jag absolut inte gillar längre!...men jag ångrar inte att jag flytta hit jag är nöjd med mitt jobb..men jag är så ensam här!..lule finns de inte så mycke mer att göra men där har jag mina vänner och min familj..för de som gör livet värt att leva när man gör de tillsammans med någon...!


Nu ska jag sluta pladdra om gammalt liv och sluta tycka synd om en..de finns alltid någon som har de värre!..dom som lever i krig...eller dom stackarna på haiti..hujja!..så jag har de bra!..vi i Svergie har bra här alla fall dom flesta..
man ska komma ihåg att man är aldrig ensam om saker och ting..finns alltid som har upplever ungifär samma sak.

Nu ska göra mig i ordning sen ska jag och jobba!

See ya !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!