Luleå Here I Come <3

fy fan vad jag inte var nå pigg igår!..hade sån huvudvärk men de var inte den som var värst utan nackvärken..men jocke massera mig=)..blev lite bättre sen..men jag var helt slut på..fick två tabletter alvedon sem var jag som gått som borta...sova en till två timmar vet inte riktigt..å middag fick jag knappt i mig..den var såå stark maten jocke hade gjort..(förlåt älskling)..sen mådde jag inte så bra..så jag åt bara kyckling och salladen..var lite hungrig sen när jag vakna..så jag tog mig två smörgåsar och ett glas juice..vi så ett avsnitt på csi maimi sen var jag tvungen gå å lägga mig jag kände mig så tung..vakna sen på morgonen var pigg för att vara jag...jag brukar vara så morgon trött..men då sen vid tio tiden kom de igen..gäspa som en galning..haha...fast jag fick ju ändå bra många timmar..jaa de är konstigt med de där!

Och nu har jag bestämt mig i morgon far jag till luleå<3...är lång ledig..guu så skönt=)så jag passar på att åka hem då..jag sa ju att jag skulle åka hem oftare de här året..hehe..fast året har bara börjat :p..tänkte först åka till skellefte hälsa på evelina..men de var som ovisst om vart man ska sova och visste inte riktigt vad som hände..så de får bli en annan helg..vart fruktansvärt taggad å fara till lule..så är de party på lördag då jag får träffa grabbarna..men förstårs tjejerna :p...men hann som inte träffa magnus å dom till nyår..nä men de ska bli kul=)..Längtar då jätte mycke=)

Nu har då julpynte åkt ner i källaren=)..mycke skönt att fått de gjort!..stoppa upp nya gardiner..även fast jag inte kan så mycke om vilka gardiner som passar..haha..men de är skit de samma!..å nya dukar och sånt=)..sen har jag städa heeela lägenheten själv!..man blev svettig kan man säga allafall när jag städa jockes skrivbord..de tog tid!..jaa, jag har ju inte orka bry mig hans yta han får göra som han vill å han får städa där..bad han idag men klart att inte karlar kan städa ordentligt!..haha..uch så skitigt de var..de var otroligt mycke papper bakom datorn..massa klegg med cola..så nu torka jag ALLT!..å dammsög bakom datorn..de var fan en hel pers ska ni veta..haha..men skönt att de äntligen är ordentligt rent!..allt är så rent i lägenheten=)är så nöjd!haha..får se hur länge de varar..haha

Nä nu ska jag ta och göra mig någon mat , sen måste jag packa!

Vi Ses !


Kommentarer
Lina

Haha låter härligt ;) Hur länge stannar du?:) Slå mig en signal så måste vi ses, och du måste se my place ;) Kram

2010-01-14 @ 14:05:05
URL: http://Linow.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!