17/7

Jag tänkte bara berätta vad jag gjort under andra veckan på semstern..nog för att typ ingen bryr sig men det är roligt och skriva och sen gå tillbaka och läsa vad man har gjort :p

Men på måndagen då så var jag med pappa på stan en sväng och så var det någon som knacka å vinka från en taxi å det var ju stina..så jag hörde av mig till henne och bestämde att vi skulle träffas..det var kankse 1 och ett halvt år sen vi sågs..så det var så kul och ses igen=)först trodde jag att det skulle vara pinsamt tysnad när det var så länge sen vi sågs men inte de..de var som gammla tider:P...vi tog en öl på roasters först=)klotski kom dit sen och jocke var självklart med men han hade bestämt sig att vara nykter heeela veckan vilket var hur bra som helst=)så han körde..vi drog allafall sen på Allstars och drack lite till..kom på sen att fara till klotskis nya lya..så vi drog först statiol och åt en korv så klart..haha..köpt tre halvor och for sen till klotski och snacka om att ha dåligt lokalsinne fy så vi garva..han hitta först knappt var vi skulle svänga..stina kör ju taxi så hon visste typ exakt..å jag å jocke hade ju en aning..sen sa han fel nummer..26 bor jag på sa han pch peka där i hörnan stina som nää där är typ 10..men han var bestämd att han bodde där å peka länge "där är ju min ballkong"..så vi for ju dit å så klart hade stina rätt de var ju 10..gick in i trappen jag och stina gick före å klotksi sa att han bodde längst ner så vi kolla å såg inge efternamn som stämde så klotski fundera kankse det inte var här..men han prova försiktigt med nykeln och den gick upp..haha..satan så vi skratta..så jävla dåligt!..haha..vi drack där och prata..hade väldigt trevligt och var inte allt för nykter..haha..men det var så kul å se stina=)for hem sen och sov

Tisdag så klev jag upp halv tio för att hinna hälsa på anna..snacka om jag var trött!!men vi var där och prata och lekte å jocke mata lilla wille..han är så söt!sen var hon tvungen för att fara iväg..så vi gjorde inte allt för mycke sen..hmm..funderar!kom fan inte ihåg!jo vi var till jeanette en sväng till hennes hus..oj så fint hon hade de!men de var kul å se henne=)men vi for allafall till marie sen eftermiddagen..satt där men jag var jävligt trött!

Onsdag så var jag, jocke och marie till happis på ikea och vi skulle ju inte handla så mycke..haha..men det blev en del..fick med oss en ny byro till hallen vart skit nöjd!en ny matta i vardagsrummet, tvättställ och lite små prylar som lampor och sånt=)sen var vi på alko så klart!så på candy world..mmm godis!..går man in där så kommer man inte ut tom hänt ska jag säga!..så sen senare for vi till jeanette=)och marie var med..jocke körde=)
så vi drack och vi skulle ju ut på båten..drack ju brännvin å det är inte så bra..haha..men vart ändå inte så full :p..men jag träffa en skolkamrat som gick i min paralel klass med mig och vi har aldrig prata med varandra knappt förut..men nu gjorde vi det och det var trevligt=)det blev rätt sent när vi for ut..så jag bestämde mig att inte fara ut..tyckte det inte var så kul för jocke å bli själv även om han tyckte att jag skulle fara..men vi satt där vi teatern vid vattnet och myste och sen drog vi statiol så klart..haha..men det var en trevlig kväll=)

Torsdag var trött som fan!..men vi var då med mamma på storheden och kolla runt och mamma är så gullig så hon köpte oss en ny dammsugare=)tack snälla mamma<3..det behövdes verkligen!..for sen och käka å så..sen så for vi till min farbror nenne och katarina...jag diggar dom som fan!..dom är så roliga=)å nenne är ju som han vart..hahaha..sen var vi och åt hos Maja=)det var så kul och se henne..hon är så gullig..kvällen for vi till klotski träffa Anders å Vicky å marie var där..satt å snacka..sen for dom så jag klotksi å jocke satt och såg film..minns inte var den hette men den var för jävligt bra!

Fredag var jag på stan och sen träffa jag helena och nina och vi var och fika=)..på kvällen for vi till Marie och drack i boden..det var trevlig även om vi inte var många..var ut sen på krogen..å sen bjöd marie oss på mat=)lill sötis!

Lördag så var vi och köpte en bröllops present=)och sen var vi ut och käka med pappa på kina restaurang..oj så gott det var!och det var så mycke..tack snälla pappa<3
For sen till klotksi och drack...så var marie, anders , vicky , adam och hugo också där..vi körde nä öl spel och andra saker..och det var super kul=)mycke skratt så vi sket i gå ut för vi hade så kul..men klotksi skulle pråmt ut sen när det var typ en timme kvar när krogen stängde så han och hugo for..dom andra for hem och jag och jocke och marie for på max och marie bjöd igen..gull unge<3 vi satt i bilen och åt och sen vinka vi av marie på natt bussen till boden.

Det var mina veckor=)..jag har alltid haft nå att göra..lite sömn och massa alkohol..men det fantastiska är att jag inte varit bakis en ända dag=)och inte druckit för mycke..har ju som försökt sluta med det..
Men tack alla underbara människor som gjorde det så bra....Jag Älskar Er Alla<3

Jag vill bara tillbaka igen!!

Här är några bilder från den veckan

Kommentarer
Helena

Haha fin i röven på en åsna kanske ;)



Vad kul att klotski har fått en egen lägenhet nu :)

2010-07-17 @ 17:50:32
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!