29/7

Nu har jag inte skrivit på ett litet tag..jag har nyss klivit upp och jag är jätte pigg..brukar inte vara det :p..
Mamma här nu och vi har hunnit med att se på drifting och igår så var vi och shoppa på dollar..sen varit på svärfars grav och lagt en bukett rosor..sen har jag shoppa en ny klösbräda för den andra var inne på sin sista stund:P
En mycke trevlig och ha mamma här=)


Det är synd att folk har fel uppfattning om mig..dom tror en massa saker om mig som inte är sant!...om folk skulle sitta ner med mig så skulle dom veta vem jag är!
Jag är bara människa och jag har dom värderingar och åsiker jag har oc ingen ska säga att det är fel!Man blir så ledsen att folk klankar ner på en för att man har andra värderingar.
Jag Tar inte emot nå skit!Jag säger när jag tycker folk trampar på mig..säger alltid vad jag tycker.
Folk kommer upp med saker om mig som inte är sant som dom sedan tror på själv och då blir det som fel !
Om man trampar på folk och kritiserar andra då ska man också tåla och ta en disskution annars ska man bara vara tyst.
Ingen ska någon sin ändra på mig!
Man måste titta på sig själv innan man gör och säger nått...för i slutändan så gör vi alla människor likadant!


Nu ska då inte vara nån bitter människa för mamma är ju här och nu är de dax med lite frukost och sen hade jag och mamma dra iväg på stan=)jocke skulle nog till Sidberg tror jag...
Ha en bra dag=)
Love ya!
Å tack för att ni vänner finns och se mig för den jag är!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!