Hemma igen

Nu är semstern slut och jag har jobba min första dag..jag ville inte alls ska jag säga..för två veckor går så fort jag hade gärna vilja ha två veckor till..
På lördag natt när vi gick och la oss så föll mina tårar..jag hade en stor klump i min mage..att de ska göra så ont och lämna alla..man har blivit mycke känslig på senaste tid..
Men någon som var glad när vi kom hem var Simba OJ så go han var och han låg på min mage hela natten=)min lilla pojke<3
Under dessa två veckor har jag inte knappt varit inne på dator och man har som inte orka bry sig så mycke för man har haft annat och göra och det är så skönt!
Min blogg lust är inte heller stor just nu..men jag tänkte jag lägger in ett litet inlägg..
Jag ville att tiden stod still..det har varit så skönt!
När jag kom hem och sen tänka jaha då var det bara städa då..då ville jag bara vända och fara tillbaka med bilen..
Ja jag kommer nog tillbaka till verkligeheten snart igen
berättar sen vad jag har pyssla med på semestern

See Yaa !!


Bjuder allafall på en från semstern
Jag är ju så alltid normal !



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!