15/6

I morgon åker jocke iväg till Turiket och han kommer ha det så bra!han åker presic i rätt tid när de är skit väder.
Jag har bara kännt mig nere och inte alls på bra humör och jag vet inte riktigt varför?!Jag känner frustrerad och avis på att jag inte får åka iväg..Vi har varit tillsammans snart 6 år och kan fortfarande inte åka utomlands tillsammans..jocke och kollar på utlandsresor för att peppa mig men just nu känner jag bara att  "aldrig" vi kommer åka någonstans.
Sen så är det väl andra saker också...man har kämpar med vissa människor och man tror att det är bra men det visar ju bara gång på gång att man inte bryr sig om en..och det är inte en stor grejj utan det kan vara det lilla som kan göra ont..igentligen förstår jag inte varför jag lägger ner energi på det..Jag borde igentligen bara visa Fuck you och inte idas bry sig..

Jag fick en sån fin present av jocke idag=) ett halsband helt underbar han kan vara<3 att han kom på att köpa nå innan han far för han är ju inte hemma på min födelsedag.
Jag har nu varit ut och gått och det känns lite bättre nu. Men jag vet att när jocke far kommer det bli bra i allafall men just nu har det inte känns det inte helt på topp.
I morgon kommer Luleå besök Anders och Vicky<3 och vi ska dricka öl!!Sen på torsdag ska jag färga håret och sen far jag till pappa i Umeå=)ja det beror på när vicky far , det blir en snabb visit men dom sover allfall över en natt=)
Sen på fredag åker jag trodligtvis till Sidberg och fira min födelsedag=)..så jag kommer ha saker att göra och jag kommer ha det bra.

Jag har så mycke tankar men jag glömmer skriva hälften av det så det bli som konstigt när jag skriver men jag orkar inte lägga ner nå energi på skriva bra..jag kommer alltid vara sämst på skriva!

Nä nu ska jag ta mig en dusch sen ska jag lägg mig framför tvn.



Kommentarer
Helena

Haha tufft med MILF :D



Grattis i förskott föressten hjärtat mitt! <3

2010-06-16 @ 22:45:13
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!