18 Juni Det är min dag i dag Hurra Hurra !!

Jajjemen då fyllde manå i år igen och denna gång 24..hujja så gammal man börjar bli..haha..Om jag hade varit i lule idag så hade jag kunnat njuta av sol men som sakt så var man ju här i lycksele där de har varit jävla piss väder!regna hela dagen och inte varit varmt alls. Tror aldrig det har varit så här dåligt väder och så kallt när jag fyllt år men min dag har ändå varit jätte bra även om Jocke inte är hemma. Har vart till sidberg till jocke famor och farfar. Vi ätit lite mat och fika winerbröd som jag hade med mig sen kom det några grannar. Det var jätte trevligt=)sen var jag på stan en sväng och köpte en present till Maja. Sen tog jag mig en go pizza som jag fått presentkort av Nicke även om jag vet han hade fått det så vart det snällt och ge det till mig, Tack=)
Eftersom det är kallt och ingen sol och måste få lite värme på min födelsedag så for jag och sola solarium andra gången i mitt liv och det var mycke läskigt!fick först lite panik men det gick bra sen. Fick ju fan färg direkt!så nu ska jag fan sola och bli brunare än jocke..haha..vi får se hur det går..
Så nu har jag duscha och sen tagit ett fotbad men mina cremer jag fått som doftar jätte gott!så har jag ätit tårta=)
Man kan inte avsluta kvällen bättre!
Så nu ska jag hoppa i säng för i morgon är det jobb som gäller!
Sov Gott !


Kommentarer
Anonym

Grattis på födelsedagen

2010-06-19 @ 12:57:56
Anonym

I efterskott

2010-06-19 @ 12:58:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!