20/6

Måste bara säga först att gu så skönt att Vicktorias bröllop är över..så jäkla mycke tjat om detta i flela månader och sen igår ta med fan på alla jävla kanaler nästan, det var fotboll på dom andra..hon var jätte fin det var hon men jag är bara så trött på allt uppståndelse som varit för jag bryr mig knappt!det är ändå vi som har betala kalaset!kan vi få lika mycke uppståndelse om vi nu skulle gifta oss kan hon ju betala tillbaka pengarna till oss då!

Sen vill jag bara skriva Grattis i efterskott fina Maja i efterskott som fyllde 60år=)det är roligare än de där bröllopet..haha..men jag skicka åt henne igår sms så=)sen har jag skicka iväg en present men det vet hon inte om..så hoppas hon tycker om det=)
Annars är det bara jävla skit väder här och det är så jävla kallt..det regnar fan nästan hela tiden!dom har otur dom som har semester nu..Men jag passa på och sola solarium igår när jag var ledig nån timme på dagen, det är ju som läskigt men vad fan ska man göra när det inte är sol och värme!
Idag har jag jobba hel dag så det var bara hem en stund och sen fara och träna så nu sitter jag här ny duschad och ska äta middag och sen äta godis å lata mig:P ÅÅÅ jag studsa nästan runt när jag gick in på masses dom hade ju mina bildäck som bara funnits på kioskpiraten..va faan har jag inte gått in där tidigare!!!!Men nu är jag lycklig..iiii !!!

Jag fick ett samtal i går som gjorde mig så lycklig och det var Johanna som ringde och gratta mig i efterskott och jag vart såå glad!!vi prata en stund för vi har inte setts eller prata sen Jul..det är helt sjukt hur mycke hon jobbar, hon jobbar varje dag!hon har två jobb så hon kommer inte vara ledig någon dag alls i sommar, ja hon tog ledigt nu i helgen när Maja hennes mormor fyllde år..ja, jag tycker hon gör det så jävla bra..det ska du veta syrran du göra så jävla bra!!så vi kommer typ inte ha tid att träffas men hon har ju jobba typ hela tiden så jag har inte hunnit komma hälsa på henne i Skellefte än, det är skandal!nää uch,  måste höras av lite oftare och ta mig i kragen och fara dit!
Men Johanna du gjorde min dag , jag vart lycklig att du ringde!

Sen har jag fått reda på en sak att en person som är så fin och har varit som en storebror för mig sitter inne för en mycke hemsk sak, jag ska nog inte skriva det här men jag vart så rädd det kröp i kroppen när jag hörde det och jag har tänkt på han sen dess..Jag känner mig rädd för han nu och jag skulle nog vara lite rädd om jag träffa han men jag vet ju att han aldrig skulle göra mig illa och han skulle försvara mig..men bara att vet det han sitter inne för är läskigt!..Så jäkla onödigt!

Nä, nu ids jag inte skriva mer för stunden måste få i mig middag...
Seee Yaa !!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!