21/6

Shit det har varit sol idag heeeelt otroligt!
Har jobba hela dagen låång och kan säga att det har varit smått kaos på förmiddagen med dom sommarvikarier som har börjat idag..man har som kännt sig liiite stressad med dom som fråga och sen sett för jävligt på kontoret för dom hållt på flytta å bängla för det ska bli ett omklädningsrum för killar i ett av lilla rummet på vårat kontor..men sen på eftermiddagen så vart det som lugnare..Det känns nu som jag vill Verkligen vill ha semster nu!
När jag kom hem så hoppa jag i träningskläderna men fick sen ett sms av Vanja att hon inte kunde träna och jag kommer som inte in för man måste ha en grejj så man kommer in och jag har bara prova på pass så orka inte fara tog mig en promenad i stället och så klart så började de regna efter ett tag..så jag for sen och sola en stund på solarium och nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag smaska i mig meeeelon!!*mmm*
Vill bara säga att nu har solen kommit fram igen!
Det är först i dag jag börjat känna ensamheten, nu får gärna jocke komma hem snart!







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!