6/6

Så paff man blev igår. Vi satt och vänta på att dopet skulle börja och sen vart dom också sen så hör man något ser vanja i en tiara å tänkte men vad finkläd hon var å så började dom spela melodin ni vet som man går fram när man gifter sig vet ej vad den heter. Dom kliver in och jag ser henne i en vit klänning och fattar ingenting då killen bredvid mig säger men dom gifter ju sig. Alla vart förvånad. Hur kul som helst!dom lura oss alla!en fiffig grejj tyckte jag och dom var så fina=)Jag börja nästan stortjuta när vi sjöng kom ihåg att du är värdefull. Jag fick sitta många gånger för att inte falla i gråt,Jag har blivit så kännslosam på sistone vill oftast bara gråta å gör det när jag är ensam, jag har ingen aning varför jag blir så kännslosam.
Sen vart det fika och jag kände ju inte en jävel så klart förutom paret då och lilla Alycia. satt där och åt go mat och fika var lite trist att ingen som prata med mig ,kände mig så utanför förutom när Vanja och Mattias kom fram sen åkte jag och hämta jocke och maten som vi skulle äta å så självklart alkoholen, var hel taggad men det vart inte länge fören jag blev trött och huvudvärk och orka ingenting så vi bestämde oss för att åka hem jag la mig i soffan under täcket. Jag var helt nedstämd och jocke såg det på mig och det är tur jag har han vid min sida som bara sitter vid mig. Jag vet inte varför jag var det. Kände mig inte riktigt hemma där jag var för ingen prata med en och sen var det inte mitt typ av umgänge, Jag sakna väl alla där hemma så kankse därför jag vart som jag vart. Nä jag vet inte.
Det är mycke jag inte förstår nu för tiden med mig själv varför jag bli så himmla arg i bland så jag blir rädd för mig själv och varför jag blir så nere och varför jag vill gråta, kan någon tala om det för mig?
Jag är så less på min huvudvärk, man ska inte behöva ha det var och var annan dag, jag ska nog ringa och boka tid för att nån läkare kankse kan hjälpa mig. Jag orka snart inte längre med det och inget värka hjälpa har haft problem i flera år och på vårdcentalen i lule sa dom att det kom från nacken men har börja fundera om det kan vara nå annat fan kan inte vara normalt!får se när jag våga ringa efter en tid.

Idag har jag legat nästan hela dagen när Åsa och Sara kom hit och hälsa på, Kul när man ligger som en knubbad säl och sminket utsmetat och ligger i täcket kl ett och det ser ut som ett helvete!Det är är jätte kul att dom kom och surra och det får dom gärna göra mer=)..nä jag kände mig som en dålig hemma fru när det såg ut som det gjorde när dom kom. Så jag fick panik och börja diska och städa när dom hade farit, Jag till och med tvinga jocke att städa ut sin kläd garderob och hjälpa mig och vika in lakan å det fint för när jocke tvätta och ska lägga in lakan i skåpet så viker han inte in det utan bara kastar in men nu fick jag han och städa. Så nu är det fint igen men huvudvärken kom tillbaka igen efter att fått slippa den i nån timme.
Jag är less på allt bråte vi har. Så i morgon så tänkte jag börja med städa ut köket i ett av skåpen där de ligger massa skit!får se hur långt jag hinner med städningen.
Känner mig arg på mitt huvud just nu så tänker lägga mig framför tvn.



Här  fina bilder på paret och det ena kortet är Alycia som nu är döpt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!