SEMESTER !

Nu har midsommar pasera..vaa har det varit midsommar??haha..har inte kännt det när man har jobba..nå hade jag velat varit ledig och varit med vänner eller i stugan..men man måste jobba nån gång så det har inte gjort mig så mycke..Men jag jobba kväll i går så jag hann sitta och sola men liite väl kallt för att sitta tyckte jag men hej jag ska inte klaga nu när det är sol..sen var vi och åt på norräng och jag fick present, en jätte fin tröjja som jag bara diggar och rosa så klart..haha..och lite underkläder=)
Idag har jag som mest bara räkna ner timmarna..haha..men det har varit bra väder idag med men molnigt mitt på dagen då jag sov en stund och gu så skönt det var!
Vi har haft väldigt lugnt i dag på jobbet så jag hann förbi graven en sväng och sa till Stig att han skulle ge mig sol på min semester..det kändes som om du var där!en fågel satt på trädet och kvittra åt mig kankse det vra du?!Och han måste nog ha hört mig för sen nu ikväll så sparck det upp och vi fick sol=)

Nu Har jag SEMSTER!!vet ni hur underbart det känns!min första semester någonsin!tog bara två veckor i och för sig men det är någonting plus att den är betald:p
Det blir att packa och i morgon åker jag till stugan uppe i Arjeplog och umgås med pappa och lilla syster några dagar men sen på onsdag hade jag tänkt komma till Luleå mina kära vänner och stannar sen resten av min semster=)efter som jag bara har två veckor tänker jag inte en ända dag gå till spillo och stanna här i Lycksele
Så Bye Bye !



Kommentarer
Helena

Fan vad nice gumman! Hör av dig när du kommer till Luleå :) Puss!

2010-06-27 @ 15:51:01
URL: http://justbambi.blogg.se/
已知 Mohammed☆ Al-debis

Hej, kul att du är med och deltar i min tävling i

bloggdesign.nu



Lycka till :)

2010-08-20 @ 18:00:08
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!