18/3

Ja då har man hunnit städa i massor!..har hållt på i flera timmar..å tagit riktigt ordentligt!..hallen ,toan och sovrummet..vardagsrummet och köket lämna jag åt jocke..eller jag har dammsugit köket:p..sen har jag packat upp min väska..så nu har jag duschat och tagit det lugn..nu börja man äntligen landa känner jag..hade tänkt mig göra någon mat sen ska jag väg och jobba..
Vi hade väldigt lugnt igår ovanligt lugnt..hoppas det blir lugnt ikväll med

Här är bilder sen Fredag=)..å jag är inte med på en ända!..jag tänkte nu jäklar tänker jag inte vara med på kort..haha

Kommentarer
Tjoffsan

Tack hjärtat! Det är en klänning;)

Jaa jag älskar den men den glittrar ner så grymt mycket hehe så den får ligga i en påsa i min gaderob så inte hela gaderoben blir glittrig;)!

Jag saknar dig hjärtat!

Älskar dig! Puss puss

2010-03-19 @ 14:05:28
URL: http://tjoffsans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!