22/3

Jag är just nu i vet inte period..jag funderar och funderar..vad vill jag med mitt liv?!
Ska jag plugga till något?..vet jag helt säkert att jag vill plugga till de?hur länge orkar jag bo kvar och jobba här?..skaffa barn?framtid?...allt bara snurrar..jag vet inte vad jag ska göra..för jag vill ju kunna känna att jag är lycklig och det känns bra..men det gör inte de..känns bara ovisst med allt..plugga ,jobb och kärleken..
det känns bara som jag står och stampar..men jag är samtidigt rädd för vad för beslut jag ska fatta..
jag vill bestämma snart..livet blir annars inge bra!

Ska det vara så tråkigt att vara vuxen!?


det har förövrigt varit toppen väder=)..vart på promenad till dollar igår..köpte en massa saker..det är ju så stort där så man kan ju vandra i flera dagar..haha..
Å idag jobbar jag kväll så jag har legat och läst en bok..och sen varit på promenad
nu sitter jag ny duschad och har nyss skicka iväg ett mejl till studievägledaren..Äntligen fick jag tummen ur röven och göra det!..nu kankse saker kommer hända!

Har inge mer jag vill säga..har ingen stor lust just nu..allt känns bara jobbigt just nu!





Jag diggar mina nya solbriller jag köpte på dollar!


Kommentarer
Helena

Vad tråkigt att allt känns jobbigt för dig nu gumman! :(



Men du vet att jag finns här och lyssnar när/om du vill prata.



Älskar dig <3



// Frugan

2010-03-22 @ 18:34:29
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!