2/3

Vilket jäklar pissväder de har varit!hojja...
men jag har ändå varit på toppen humör=)..man skrattar alltid när man är på sitt jobb..jag vekligen tycker om mitt jobb..uch så bra jag har de!och världens bästa arbetskamrater=)
om man har en dålig på annat håll så går man alltid hem med ett leende..antigen arbetskamraterna som gör en glad eller våra gammlingar=)

"Det kommer alltid så unga och vackra tjej hit kan du förklara det till mig"...
såå söt=)

hade inte lunch med mig idag men de var ju tur de för vi skulle ut å äta..jag tog kycklinggryta som var riktigt god!..
å sen har facket ringt mig å sakt att jag får för lite i lön..Yes!..dom är bra dom att ha=)..tur man gick med i de!..så då vart man på ännu bättre humör=)

Man är så trött jag orkar ingenting just nu..blää disken får fan vara är slut som artist!


Å sen fyller min lilla Morfar 88 Idag=) Grattis Morfar!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!