Så bra vi har det !

Det är så skönt att de finns människor omkring en som verkligen bryr sig om en=)och står bakom en..när man har sina dåliga dagar..personer som ger värmande ord..och vuxna som tar sig tid och lyssna..tack för att ni finns!det känns så bra!
det är synd att det inte finns sånna i denna stad..allt skulle var enklare då!

Man borde igentligen inte klaga..man är frisk och tak över huvudet och mat för dagen...
satt och såg en dokumentär på aftonbladets hemsida..om ett gäng som far till Libieria..fy fan så hemskt!..man börjar gråta..ett land som var fint innan kriget..och nu lever människor i ett land där de är fullt med sopor överrallt dom har inga toaletter så de är piss och skit överallt..barn och vuxna så många som tar droger..kvinnor som tvingas sälja sig..folk som har ätit människa kött..ett land totalt i botten..de fjärde fattigaste land tro jag dom sa..å om rebellerna kommer in så kommer dom döda så många människor...men redan nu så dör de så många..de är sjukdomar överallt...
Fatta vad bra vi har de här!..vi kan leva!
De är man ser sånt där man känner stor taksamhet och att man ska inte gnälla..för vi har de mycke bra här!
Alla borde titta på den!..så jäkla hemskt!..väcker många känslor för mig...å så hemskt att inte regeringen där gör inget..
Man borde inte kunna få bo så där ett land full med skit, sjukdomar och fattighet..

Det tål att tänkas på!

Nu lämnar jag de där..man blir bara arg och ledsen när man tänker på det..
Idag har vi käka våfflor=)mmm...så gott!!..jag kan säga att det var rensat på våffel hyllan fanns bara nå enstaka fullkorn kvar..men dom var goda dom med=)
Har kolla på Så ska det låta och en av Wallander=)
Nu sitter jag här och min lilla kille ligger presic framför tanjentbordet och sover..han är ju så go<3

Nog skrivet för idag
God Natt !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!