29/3

Har fått nå anonyma kommenarer..och det är ganska irriterande att folk inte kan skriva vilka dom är..fatta inte att man inte kan stå för de man skriver!..
Jag tar bara bort sånna orkar inte ha dom kvar!
Jag ids inte svara på dom om dom inte kan stå för de dom säger...
För jag bryr mig i huvudtaget inte!

Men skit samma
Idag jobbar man då kväll så skönt att få extra dag sov morgon=)
å inte tänker jag göra mycke idag heller..diska å sätda lite blir då allfall!
Men det bästa är att jag och jocke åker till Luleå på torsdag!!..så jäkla härligt!..så skönt att jocke följer med..kan inte bli bättre!..han har inte varit i lule på mer än ett år..å de är jälvigt trist!!..hoppas han får lite smak å känna att han har längtat till lule..så kankse vi kan flytta tillbaka..hahaha..

Nu blir de duschen!
See Ya !

              
Världens finaste <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!