3/3

Jag är såå trött!..
när jag kom hem åt vi rester palten som vi fick med oss sist vi åt..men den var inte alls lika god plus att vi inte hade någon sylt vart som mest torrt men det gick ju att äta ändå..
Sen så satt vi och kolla på någon serie och båda somna bums så trött vi var..så vakna jag tjugo i sex och kände ska jag idas jo men de är klart så de var bara ta på sig kläderna och gå ner till tjej jouren..vi hade det så mysigt och dela med oss av berättelser och fika=)...men man känner sig ändå lite utan för när folk prata och nämner platser och namn så alla vet vem de är å jag sitter som ett fråge tecken..jaja men de går så bra ändå...

Så nu har jag tagit mig en promenad och massa tankar som ploppar upp och hur livet kunde se ut..sen kommer man in genom dörren och allt är som vanligt igen..bara så trist!



Men Idag fyller min Fruga år idag=) GRATTIS hjärtat<3


Kommentarer
sfhsfg

kanske du ska ta å göra nå annat då ?

2010-03-04 @ 09:26:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!