.....

Jag har kommit ännu i period där allt känns jobbigt..meningstlöst och totalt värdelöst!

Jag vill bara lägga mig ner och gråta!


Men jag borde vara lycklig
Ja har underbara vänner som finns som alltid ställer upp
Jag har underbara föräldrar
Jag har en pojkvän
Jag har armar och ben
Jag har tak över huvudet
jag har jobb
Jag är frisk

Jag borde vara glad och lycklig över det jag har..men jag mår bara piss!..jag vill vara lycklig..kan någon säga hur jag ska bli glad igen?!
men just nu känns bara livet som skit!..jag vill inte må så här..
Men de är att jag försöker göra det bra..men det går inte..Jag bor i en stad där jag är ensam och har inga vänner eller någon jag kan prata med..en stad som ingen bryr sig om en!ingen som vill vara med mig..
Kärleken går ju bara mer och mer åt helvete!..bara bråk och bråk...och jag tar ut mycke över jocke också!..han mår inge bra han heller...men han visar aldrig sina kännslor och säger inget till mig..vi vill olika!å jag vet inte hur jag ska göra hur han ska förstå vissa saker...det är nästan mer som han är inneboende än att han är min karl..

Jag vill bara var glad just nu och skratta!^

å inte nog med de..så skulle vi fara till upp till Arjeplog till stugan i Påsk ..men går inga bussar..bara en..så de sket de sig!

Jag har inte änns ätit någon middag har bara ätit en grape..jag orkar inte äta
nu tänker jag gå i säng och sova en stund


Så här vill jag må och göra..skratta !

Kommentarer
Lena

Tänker på dig trots att jag är kass på att höra av mig, hoppas vi kan ses nästa gång jag åker upp.

Ta hand om dig fina du!

2010-03-25 @ 21:03:38
URL: http://ayashi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!