Hemma Igen


Jag har haft det så underbart=)

Åkte tisdag kväll sluta fyra..så kom hem vid tio..så jag mötte upp klotski vi gick om kring å så surra vi..sen gick jag hem till mamma surra lite å la mig direkt var ganska trött

Onsdag så åt jag och klotski lunch buffé på östens pärla som var hur gott som helst!..en romantisk lunch..hahaha..bara prata massa strunt!sen gick vi på stan å kolla på kläder..klotski köpte en thirt och jag ingenting..sen for jag till morsan tills pappa kom och hämta mig vi for hem och käka..och pappa bängla med min kamera..sen skjusa pappa mig till sunderbysjukhus och lämna av mig..det vart en kort stund med pappa=(
for till Boden  till marie..där jag ÄNTLIGEN fick träffa Tove min älskade vän<3..hur kul som helst=)..prata en massa..å marie gjorde smuläppelpaj..nog för att jag hatar varma äpplen!men den var faktiskt god=)
tog en öl och drack ett glas vin..jag som hatar vin..men marie hade köpt med äppel tro jag det var och kanel..var faktiskt gott=)det måste ni prova...men man ska inte dricka mer än ett glas för de blir för sött..så tjata vi så att klotski kom sent!..han hann inte ta ut pengar så jag var tvungen betala bussen när han kom fram..shysst busshafför säger jag bara!å när jag och marie gick och mötte han så sa busschafförn "vad har du för pojkvän som du måste betala åt"..jäkla så vi skratta..haha..nää sa jag han är bara en klantig vän..men jag gjorde slut med han när vi gick upp till marie..hahahaha..gick inte å la oss förren kankse halv tre..å vi sov fyra i sängen men det gick bra men det var trångt kan jag lova..haha..tog en stund innan vi somna klotksi höll på med nå konstiga läten..

På torsdag morgon var vi ganska så trötta..tog tio bussen till lule...å sen följde jag med klotksi till ban thai och han käka lunch..jag åt inge..sen gick jag hem till mamma å han å jobba..sen for jag till mcm och fika med Jeanette..jag åt min standars kyckling curry..hade det trevlig..alltid lika kul å träffa jeanette=)..hon är så go!..sedan gick vi på stan en stund och så kom tove också å gick med oss=)sen for jag hem till byn och åt middag med Maria och lilla syster..och jag gav maria en försenad present..men hon gilla dom=)..jag har själv köpt två i rosa..om ni undra vad de är så är de ljusstakar..sen for dom till badhuset och maria släppte av mig i gammelstad..jag gick till anna och färgade håret på henne..å de vart så klart bra när jag gör...haha..gick över till en kompis till anna..som bodde mitt imot där jag bott och leo..fick upp massa minnen och jag titta ett tag..sakna de!!!
sen tog jag en promenad hem=)skönt var de!

Fredag träffa jag christer och anders på stan..å nå polare till anders..dom tog kaffe på strand..sen tog vi en tur på bolaget så klart..å där var de en del folk..hehe..gick sen hem till mamma och åt middag och gjorde mig i ordning..tog mig en öl och så kom Tove..sen åkte vi buss till Magnus och börja festa..det var kul..hehe..sen vart de lite för mycke alkohol för lilla mig..haha..vi var på all stars..prata engelska med bartendern och hon som stod i garderoben..fick ta av mig skorna för att leta lappen till jackan hitta den i bhn så klart..hahaha..

Men jag var faktiskt inte så bakis på lördag otroligt nog..bara mest törsdig!..haha..så jag och mamma gick på stan..hon hade köpt nå kläder och det var inte alla jag ville ha..var inte min stil...haha..bytte mot ett par leggins till slut..så var jag ,mamma och tove å fika på mat och prat..har inte varit dit sen jag flytta..träffa chefen som så klart kände igen mig..fick en kram..han är så go bobbo..har sakna dom!..prata lite å så=)..till och med stammis gästen som är där jämt kände igen mig..så det var kul=)..måste gå dit lite oftare..hehe..
sen gick jag och tove bara på stan..jag köpte en parfym som var på rea rea..å tove köpte färg till håret som jag sedan fick färga=)..så kom moster som jag inte sett på år!.jätte kul!..vi käka vofflor..mm så gott det var!..
Sedan åkte vi till Vicky och anders..såg melodifestivalen eller såg vi surra mest..jag ville anna skulle vinna och visste hon skulle vinna..men det var hon värd=)..spela buzz och sjöng sing star schalger..hade det riktig mysigt=)
Vi var nog ganska trötta sen fredag..haha..så for sen hem och sov..

Söndag var jag och mamma och promenera längs stranden..det var jätte härligt väder ute och massa folk som gick ute på isen..så gick vi upp till morfar och fika=)..sen tog vi en promenad hem..sen for jag till byn..och jag och pappa tog en promenad till sunderbyrestaruang..och svin go pizza!..prata i massor så tog vi en promenad hem=)var jätte skönt..å de var år sen jag promenera i sunderbyn..det väckte många minnen..å gick förbi där mamma bodde där man gått miljoners gånger..det var jätte trevligt=)..såg tv å satt vid datorn en stund..men gick och la mig ganska tidigt..hade så ångest hade svårt att sova och svårt att andas och grät..det blir bara jobbigare och jobbigare för varje gång och lämna alla!

Älskar er <3
Tack alla där hemma i luleå som gjorde min vistelse bra..Ni är Underbara!<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!