När man har lite och göra !

Hitta denna på en blogg..en som jag känner
Denna hade lite och göra så jag tänkte jag kollar jag med bara för skojj skull...

Alltså man ska goggla sitt namn plus ett citat tecken är..Så jag goggla "Maria är"
å ni som har lite att göra så testa de men skriver så klart erat namn i stället..
Sen skriver man upp dom 5 första ja dom som går och ta :p

Det kan komma upp många roliga saker..haha


Maria är

Maria är Bäst !
Maria är en Skogskvinna att räkna med
Maria är begränsat skattepliktig
Maria är präst i Karlstad
Maria är hemlösa katters änglar


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!