19/5

Vi har haft otroligt varmt och det gick så fort när de slog om vädret..men igår satt vi ute på lunch och då börja det regna och det var soligt det är lite roligt. Men sen spö regna det prencip hela dagen..men det var tur det sluta regna så jag fick mig en 40 minuters promenad tyvärr utan jocke..så kom lagomt när sista perioden börja så satt och kika på hockeyn men tröttheten hann i kapp så sista minuterna fick jag tvinga mina ögon att hålla uppe..å huvudvärk hade jag också..för när jag gick sista biten upp för backen fick jag kämpa..det är ing kul med huvudvärk..å jag drack massa vatten..jag dricker typ aldrig men nu har jag börja..men det funkar inte har lika ont i huvudet ändå!..
Men i allfall så krossa Sverige mot schweiz med 5 -0. Nu har dom vunnit 5 av 6 matcher..Bra jobbat Sverige!...tyvärr har jag lyckas missa se några av dom

Idag har man inte gjort mycke alls legat och dragit länge i sängen..vakna första gången kl 6 men vem orkar gå upp då när man är ledig?inte då jag!..så jag har sovit så skönt!..har sutit och sett serier csi å sånt..så nu har jag duscha=)
Solen sticker fram lite nu så det blir en promenad sen=)

Se ya !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!