21/5

Underbara dagar vi haft med värme och sol nu känns det som att sommaren är här=)
Igår så vart de fara till norräng och jockes farfar och farmor var där och dom höll på bängla med veden och allt möjligt och jag passa på och tog ut bizzy på en promenad, hon är så fin så lugn skulle gärna vilja ha egen!
Sen åt vi middag där som var jätte gott. och jag diggar jockes farfar han är så roligt, så klart gillar jag jockes farmor med, Dom är roliga båda två=)Sen när vi kom hem satt vi och spela lite nintendo 64 mario cart och det är alltid lika kul, hehe. Jag förlora så klart!..haha
Idag har jav varit ute och gått sen har vi varit till norräng en sväng jocke skulle hämta nå grejjer och så bängla han på lite i garge så jag tog ut bizzy idag med=)och när vi var ute och gick och var påväg hem igen så kommer det en stor svart hund som springer jag tänkte direkt shit hur ska det här gå.Han hade inge koppel eller nå och såg ingen matte eller husse till men dom lukta på varandra men bizzy tyckte inte helt om att den men jag bara tog och försökte fortsätta gå med henne men tror du inte hunden följde efter oss och bizzy hon hoppa som till lite grann och titta bak hon gillade som inte att den var bak i henne och det var ingen som ropa på den så tänkte, vad fan gör jag nu hunden kommer ju följa oss hem men då så stampa jag foten i backen framför den så då hopp den till stannade där och som sen till slut vände sig om. Jag blir så irriterad över att folk inte kan ha bli på sin hund fatta inte varför kom och ropa på den det är tur den inte var en arg hund och att bizzy är lugn annars vet man aldrig vad som kunnat hänt. Jag säger bara en sak "IDIOT". Det är tur bizzy är lugn och fin=)

Nu har vi ätit kräftor. Det är första gången jocke åt det så fick som visa lite men det är ju inte så mycke mat om man säger så men det kan vara kul och prova. Vi åt sallad och vitlöksbröd till så nu är jag mätt och belåten så nu på en liten stund så ska jag kila till jobbet.
Se ya !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!