27/5

Min Jocke var så söt i går morse som kom med frukost på sängen bara så där han är kan vara så underbar!jag klev upp tidigt för att ta mig en promenad. Jag måste skryta på mig själv att jag är så duktig som är ute och går nästan varje dag och sen har trappa ner på godis och cola förut kunde jag dricka cola nästan varje dag eller inte varje dag men ofta men nu dricks det HÖGST en gång i veckan och jag är stolt att jag klara det så bra!=)
Var på möte hela dagen igår sen jobba jag kväll.
Idag har jag också så klart promenera och idag fick jag med mig jocke=) Kul och ha någon att gå med=)
Sen har vi vart och handla och så har jag jobba kväll. Det har varit en lugn och härlig kväll=)
Så resten av kvällen så har man sett på Euorvison så klart och det var så spännande!jag fatta inte att dom kunde stoppa alla bra låtar samma dag för i tisdags sög det!
FAAN att inte Svergie kom med!!!så less!det har fan aldrig hänt förr tror jag. Jag tyckte Anna var bra hon gjorde det bra men det var tufft motstånd och en på radion hade rätt hon sa att det skulle gå åt helvete för Svergie för Europa vill inte ha en söt tjej i convers skor utan det ska vara lack och stilletklackar, Det är fan nästan sant!
Nu hejjar jag på Turkiet jag diggar låten som fan!
Så kom igen Turkiet ta hem hela skiten nu !!!
Nej klockan börja bli mycke ska upp i morgon och jobba
Sov gott !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!