5/5

Nu har jag varit ute och ätit lunch två dagar i rad..men gott har det varit!..vi brukar vara ute och äta tillsammans på jobbet första tisdagen i månaden men ingen värkade bara på så det blev bara jag och jonas..å då blev det pasta och bacon=)..Idag så fyllde Anders år så även om jag sluta tidigare så följde jag med och åt med grabbarna:p..det blev kyckling..det är jätte bra lunch på på tuppen=)
Så har jocke och nicke hållt på med min pärla..jag köpte ju så klart för ljus toning så det blev tona på fram av sido dörrarna så var jag och nicke sen köpte mörkare=)..så idag har dom stoppa upp resten och hon är så fin nu min lilla pärla=)
Stoppar upp nå bilder sen
Så sen har vi varit och jag har köpt blommor på ica och sen blommor här nere vid handelsträgården..å fick super bra pris!!super fina är dom!
Så har jag köpt mig nå fika för ska ha med på tjejjouren som jag ska snart gå till...nu har jag missa väldigt mycke!..men det har varit i princip varje gång jag jobba kväll..å en gång har jag legat hemma och varit sjuk=( ..men nu ikväll då=)..men det är sista gången nu.



Rosa så klart!.haha..Men dom är mycke fina!
Köpt på Ica

Kommentarer
Rosida

Fin blogg. :)

2010-05-18 @ 19:20:22
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!