Ååh !

Vilken dag!Jag vakna i morse och tänkte att nu ska jag ta de lugnt äta lite frukost som inte hänt på hundra år, jo jag äter frukost men inte om jag stiger upp kvart i sex på morgonen..så jag satt där lugnt och tänkte ta bilen så jag gick ner och skulle starta den och det sa bara klick helt Jävla död jag försökte flera gånger i frustation till slut så tog jag väskan svor en ramsa och kuta till jobbet. Helvete vad jobbigt det var kändes som om mitt hjärta skulle hoppa ur bröstkorgen jag sprang inte så långt innan jag hann halvt dö så gick fort och sen sprang igen. Fy fan vad man har dålig kondis man har den ligger på noll, haha. Jag vart bara en minut sen, ja jävlar!men jag var blöt i svett när jag var framme så där fick jag dagens motionspass, haha...men det gick då bra och fick min paus halv tolv gick hem och åt massa mackor och te till lunch. Sen Jocke ha igång bilen så dom kom Lia och Fredrik med startkablar och dom kablarna var ju på sin sista refreng så det funka inte så då kom Lia på att putta igång den så vi sprang och den for ner för backen men icke att den jäveln starta!så då var vi tvungen boxera upp den igen och Fredrik for och hämta bättre startkablar å till slut gick han då igång stod på ett tag tog bort kabla stod i gång fem minuter sen dog han.
Så jag hann varken äta middag eller duscha.
Sen såg jag hockeyn å det var så spännande men jag var tvungen att går när det var 15 sekunder kvar för dom tog timeout kom till jobbet och höre att dom jävlarna hade gjort mål, FAN!så dom förlora i straffar, jag var som tvungen se straffarna på jobbet på tvn. Hur kunde dom förlora!!!!less som fan!
Men nu ikväll så har min pärla gått i gång igen och vi var nyss och crusa lite så nu är man på bättre humör=)

Ja jävlar vilken dag!

Nä nu ids jag inte sitta längre här ska lägga mig i soffan och känna lugnet.
Tja rå!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!