Eurovison

Turkiet nådde inte ända fram men det gör inget för att Tysklands låt var bra den med och helt klart värdig vinnare!

Det kändes konstig att inte Svergie var med i år lite trist men det fanns så många bra låtar i år så det räckte inte hela vägen. Anna är otroligt duktig och det är absolut inget faisko som det var mycke skriverier om, Och någon gång måste vara den första att inte komma med. Får hoppas det går bättre nästa år och att vi når hela vägen och kommer med.

Sitter och tänker mig bakåt i tiden och det bästa året var ändå 2006 när Finland vann. Vi hade det hur kul som helst satt och drack öl och satt och rösta hur mycke som helst på Finland vi tänkte att dom kommer ändå inte vinna, Oj vad vi vart förvånad när dom gick och vann det var hur kul som helst!snacka om att den gick på högsta volym hela den kvällen det kommer jag aldrig glömma. Jag kankse har sakt det flera gånger förrut men jag vill bara säga det ändå.
Säger bara LORDI !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!