Helgen

Har inte idas skriva alls på hela helgen..det är roligare och läsa andras bloggar..hehe..
Men helgen har varit underbar även om jag har jobba..men jag har hunnit njuta..vi har haft det ganska lugnt på jobbet så jobba jag delat lördag när de var som varmast..så har varit ute med kissen en sväng och han var verkligen nyfiken ojoj..hehe..
Söndag så vi till kantarellvägen..då jocke och nicke hjälpte och kratta..Jag hatar att kratta!de är de bland det tråkigaste som finns..så det var tur jag slapp så jag passa på skruva ihop två ikea stolar..börje heter dom..haha..jag är grym på skruva ihop saker..jag borde bli snickare..haha..hann till och med städa också men sen så köpte vi tacos chips och såg på diehard 4..den är grymt bra men jag var så trött så jag det var bara gå i säng.
å idag har man jobbat också hela dagen..men hunnit suttit ute å sola på lunchen..skjusa jocke till kantarellvägen på morgon..ja han var duktig och kliva upp=)
skujsa han även sen till trafikskolan vid fem..det är ett evigt skjusande..men de är kul å köra bil=)så det blev en sen middag men gott var de=)
Så har jag fått med mig ut både jocke och nicke på en 40 minuters promenad..Ja Jävlar!har då inte hänt förut..haha..jag hoppas jag kan tvinga ut han fler gånger..det är så mycke roligare att gå med någon=)
Vi har nu varit ute på raggen..vart till crillz och han fick följa med en sväng..han ska stoppa inte låtar på mitt andra usb minne..får se vad det blir för nå..
Så man har hållt igång nästan hela dagen det är nu man börja lugna ner sig...ska ta mig en dusch och sen blir det sängen!


En skön sommar bild på Simba sen förra året


Kommentarer
Tjoffsan

Jag längtar med så otroligt mycket, ska bli så roligt att du kommer hjärtat.



Älskar dig!



Puss

2010-05-19 @ 14:34:07
URL: http://tjoffsans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!