Mammas Dag !

Idag är det Morsdag så grattis till dig lilla mamma!
Du är bäst och jag älskar dig <3
Det är synd att jag inte kan vara där hemma med dig och umgås men kommer ringa sen.
Jag längtar hem jätte mycke!skulle så gärna vilja fara hem, Jag saknar alla där hemma!
Jag har glömt att skicka en morsdag present men ska göra det i morgon, en liten sak så hon vet att man tänker på henne och att hon förstår att man älskar henne<3
Jag vet att hon inte läser min blogg eller någon annans blogg men jag vill skriva ändå.
Jag vet att hon är helt ensamen för jag bor ju här och brosan är Oslo så jag hoppas att hon får en bra dag ändå och kankse får nått besök av sin vännina eller nå.
För övrigt har det regna nå hädiskt mycke i morse men jag har bara lega i sängen och sovit läänge och väl!
Nä nu ska jag ta mig en Dusch
Ha en Trevlig Morsdag!


Love You <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!