Underbara Fredag=)

Äntligen är det helg och jag är Äntligen ledig!mycke skönt måste jag säga det är synd att det är så dåligt väder men men kan inte hjälpas. Slutade lite tidigare idag som också var skönt och kunna ha en lugn dag=)..så nu har jag fika lite och så tänkte städa lite här hemma och byta i kattlådan så tänkte jag fara på dollar och se om det finns nått till mamma för det är ju hennes dag på söndag som har inte hade någon aning om men det tur man har människor omkring en som håller reda på det så får se om jag hittar nå annars kommer jag ju ringa vilket som.
Det blev inget besök från våran förra granne=(  tist!men det var något som kom i mellan tyvärr.
Så man vart lite hängig och nere för att ingen ville dricka öl med mig men då kom vi på att fara till ume och först tänkte Vanja följa med men hon hade lovat svärmor att hjälpa med baka till dopet nästa helg och det hade hon helt glömt bort synd att hon inte kunde följa med=( men då får jag en hel dag men älsklingen och det ska bli kul vi har inte gjort nått tillsammans på VÄLDIGT länge!
Nä nu ska jag ta och betala räkningar
Men ni får ha en trevlig Fredag Puss och Kram



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!