Valborg

Dagen börja lite så där halv bittert för det var ju valborg och man ville ju ut å parta..
Men jag och jocke gick på bolaget och handla lite alkohol för bara sitta å dricka lite..var och handla mat och något gott...
Så städa jag som vanligt lite grann..så gjorde vi go mat grilla på våran el grill..blev super gott!
Kolla på nya glee avsnittet och drack lite öl...
Men man var ju som rastlös och tyckte det var lite trist..men som tur ringde Johan och fråga om vi festa å sa att vi kunde komma förbi om vi ville..så jag vart som på topp och tvinga jocke upp från datorn..hehe..
Så det vart en kväll med grabbarna=)..hur kul som helst!...
Det sluta med att Glenn fick åka in till sjukan för att fått ont i bröst korgen och det var presic när vi hade tänkt dra på hotellet..det är ju typsikt att grabbar ska bängla..haha..
så vi vart kvar där å snacka ett tag när dom for..det tog inte så himmla länge så ringde dom och sa att det var inge farligt..kom inte ihåg var de dom sa som var fel..så vi knata till hotellet som var helt svart!..men pubben var öppen men då vart de bängel om att folk inte orka då in så vi bestämde oss för att gå till ibbes och äta..så vi gick och sjöng så vackert..haha..
Så jag och Johan dela på en pizza..hur gott som helst!..jag trodde inte jag skulle orka en hel men jag hade lätt kunna smälla i en hel!
Sen knalla vi hem och sov!
Det vart massa flum!Men tack grabbar för en jätte bra kväll!

Idag vet de tusan vad som händer..ska ta mig nå att äta allafall!..jocke han är å städar huset så jag ska nog passa på och göra nån nytta!
See Ya !



Kommentarer
Vicky

roliga bilder gumman :D

2010-05-03 @ 14:36:33
URL: http://victoriasdag.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!