1 Advent

Nu har helgen snart gått och den har varit lugn..men även liiite rastlöst:p...Fredag så satt jag och älsklingen kolla på Idol, då linnea ficka åka..tyckte att minnah var sämre men jag har hela tiden hejja på Olle och Jay och jag tror dom kommer i final och det har jag sakt ända från början:p men jay kommer vinna!!han blir bara bättre och bättre..Han är den bästa som varit med i Idol hittills tycker jag:p..
Jag och jocke var inte ensamen så länge förren Krillaz dök upp..men det är alltid trevligt med besök:p

På Lördagen så julpynta vi=)Så nu är det jätte mysigt!..Sen gjorde jocke älgstek som nicke hade med sig..det var super gott!!Sedan baka vi cheesecake som är det godaste som finns!!men man ska ha den ganska länge i frysen så vi har inte hunnit smaka på den än men det blir säkert ikväll..Sen vart de inte så mycke jag å jocke satt och såg ett avsnitt av den nya serien Spartacus=) Var ganska rastlös igår men orka inte vara upp så gick och la mig ganska tidigt..

Idag har vi varit upp till Sidberg och hälsa på Jockes farmor och farfar..Alltid lika mysigt att vara där och dom är så gulliga=)fika go fika och prata..
Nu sitter man här och har nyss prata med mamma i telen och ätit korvstroganoff=)*mmm*..tänkte ta och kila in till jocke å kankse det blir att kolla på ett avsnitt eller två på Spartacus:p
Kram

Julfint=)
Å Söt Simba<3

Kommentarer
Giz

riktigt julfint ju:)

2010-11-29 @ 00:56:17
URL: http://SweGizmo.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!