11/11

Jag har varit på sånt bra humör sen igår=)..Först jobba till halv tre och sen städa som vanligt och sedan träna..Hon körde med oss gankska hårt svetten bara rann men det var hur skönt som helst!Jag känner nu att jag blivit mycke starkare..man orkar mycke mer än vad man gjorde i början..Så bech 2011 here I come..haha..nä men det jag tror inte jag kommer har någon snyggare kropp..för min ölkagge försvinner inte..haha:p
Så äntligen idag så fick jag fara=)..Jag och jocke for till Umeå och vi har gått runt och vi har hitta mycke fint och vi har fundera men jäklar så mycke julklappar vi handla! Jag har bara Lilla syster kvar..får se vad jag hittar på:p
Men det är skönt och fått bort det nu slipper man paniken och massa folk som trängs..uch hatar när det är för mycke folk på stan..:p
Sen Var vi och träffa pappa..min söta lilla pappa<3...jocke fick bestämma ställe och käka på så det blev kina restaurang..då jag och jocke åt fyra små rätter..*mmm* så gott det är!pappa han valde pizza..haha:poch jag fick inte bjuda han på mat heller..han ville betala själv..han gillar inte bli bjuden av sin dotter..han betalar helst...men han är lika söt ändå:p...sen for vi till hotellet och satt där och prata..det var så skönt och träffa pappa eftersom vi inte träffas ofta..så har sakna han!Och det är ju farsdag på söndag men vi "fira" som det idag..så jag hade köpt en t-hirt där det står: Pappa du är min hjälte! Den var super cool!
Så nu har vi nyss kommit hem..man är som slut på när man varit i gång en hel dag..men den har varit så underbar dag!..skönt och kunna göra nå..jag har varit så nere och bitter för att det inte händer nå..skönt att det kan få hända nått allafall så blir humöret på topp :p
Så fick jag sms från Maria som är och ser genrep i coop arena med Idol..Gu vad jag hade velat se dom!Det hade varit så kul..men tyvärr jobbar man=(...men men..
Nu ska jag lägga mig framför tvn tur jag jobbar kväll i morgon så får sova ut i morgon=)
Tack älskling för en bra dag=)
och tack Älskade Pappa<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!