17/11

Idag har jag haft en låång dag..börja kl 11 men hade tid på sjukgymansten och han bängla och hade sig..det gjorde jävligt ont denna gång..Bestämde att vi skulle inte göra nå mer utan avvakta om det blir värre så får jag komma tillbaka..Ja det känns då för mig att det kommer nog inte bli bättre får väl leva med ha huvudvärk jämt..eller nu har jag bara haft en dag i veckan..men får se hur det blir..det känns bara som att det inte finns något att göra..
Men i allafall så har vi haft möte hela dagen..man blir slut i huvudet men det är ändå så bra dessa möten man får alltid lära sig nå nytt:p..så har man jobba hela kvällen har varit en skön kväll med en och annan sång med pensionärerna..haha
Men det känns ändå bra och jobba så länge då har dagen gått fort=) För i morgon natt kommer dom..Snacka om att jag är taggad..Jag är så jäkla glad!!
Ska ringa klotksi och påminna om att packa och gå till tvättstugan..haha..jag har hans lilla påminnare..han är fan sämst på komma ihåg!!Men jag tycker om han ändå:p Sedan blir det sängen för ska upp och jobba i morgon men får sovmorgon ända till 8..woho!Det gör fan mycke och få börja en timme senare!
Sov Gott !

Happy Face !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!