26/11

Igår var det julmiddag med jobbet..Jag hade super kul! Skratta i massor som vanligt..det kunde inte blivit bättre!
Det var ett lite annolunda julbord..Layal hade gjort mat från hennes kultur och sen hade Carola stått och gjort massa mat..Hur gott som helst! Gu vilken guldklimp till grupp chef jag har, Det finns ingen bättre!
Jag har världens finaste arbetskamrater!..lika knäppa och snuskiga som jag om inte mer än mig..haha..jag har hamna på rätt ställe och det är jag glad för!Fy vilken tur jag haft=)
Vi sjöng lite och hade lite lekar och så delades det ut julklappar alla skulle köpa varsin och rimma..haha..den del var jävligt kul och bra! Jag fick godis..*mm*..Tack Centrum världens bästa ställe!

Idag har man jobbat som vanligt:p men bara till halv ett då jag och jocke och nicke tog och käka lunch och sen vart man tusen kronor fattigare på ica när man handla..Yes det är ju som löning idag:p

Men det är skönt att jocke kommer börja jobba på måndag=)Grattis älskling!!Han ska börja i Bocksliden i backen där..Då jävlar jag komma och åka snowboard..jag ska jäkla ha åka gratis..haha..nää skojja bara!Men då kommer vi ha mer pengar och råd och göra mer..å kankse man kan börjar spara lite mer pengar för det är inte lätt när man nästan bara lever på en lön..

Så nu sitter jag här är typ skit mätt från lunchen..fast jag har inte mått bra i magen i veckan..för någon dag sen så mådde jag så jävla illa så jag var nära på spy men jocke gav mig samarin och då blev det bättre..jag mår fortfarande lite illa..jag vet inte vad det är med mig!!?..Alla har har skojja och sakt att jag är gravid..haha..nej fan det går inte..jag äter p-piller!!men jag slarvar ju jämt med dom, ibland glömmer jag dom i flera dagar så tar jag fyra piller samtidigt..jag tro inte min mage kankse pallar så mycke bängel mer så kankse där för jag mår illa..fundera på sluta men det är som min trygghet så får se vad jag beslutar...
Skönt att ha helg nu!!
Får se vart helgen styr..
Trevlig Helg !




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!