30/11

Skönt och vara hemma själv för en gång skull:p Å att de är jag som får ligga och sova medans Jocke får kliva upp..Det var nämligen hans första arbetsdag=)
Så jag passa på göra annat här hemma..
Jag låg och drog mig ett tag i sängen de var mycke skönt!Tog mig en dusch och for sen och handla dom sista julklapparna en till mamma och så till minsta syster=)
När jag kom hem igen så diska jag..kom på att städa lite i min garderob med kläder för där såg det ut som hej kom och hjälp mig:p..Det vart ändå en påse som jag ska kasta, jag ids fan inte sälja eller gå med det till röda korset..kankse någon som tar rätt på det när jag lägger i soprummet:p
Jocke kom hem vid tre och då slog vi in ALLA julklappar!Så mysigt det är och bara sitta och pyssla=)Det var en del kan jag säga...jag tror inte vi köpt så här mycke julklappar nån gång..å jag tror vi inte har slösa så mycke pengar heller det här året på juklappar..det är så kul handla=)Men i år har vi haft mer pengar, Jocke har fått mycke mer så därför har vi kunna spendera lite mer..
Ska sen halv sju på Bibiloteket för det är en teater där som heter "Den man älskar Agar man"..Jag ska vara där och reprenstera tjej jouren..å jag är alldeles själv!! iii..är lite nervös men det går säkert bra=)..får se om det kommer nå folk i huvudtaget!
Nu ska jag sätta mig vid tvn och lata mig ett tag..Hej och Hå!

Alla JulKlappar !!
Och en söt Älskling :p

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!