4/10

Det är redan torsdag och snart är denna vecka över..Nu har man börja komma tillbaka till vardagen igen..Men jag längtar redan efter min sköna böna..skulle så gärna bara fara tillbaka..men det kommer fler gånger..vi har prata om att jag och jocke ska bila ner i sommar och det hade varit jävligt kul!..Så får se hur det blir=)
Veckan har inte gjort så mycke..livet känns surt just nu här i lycksele..livet står som still här..men jag jobbar på och städar och diskar som jämt..var och träna igår också=)
Igår så mådde jag inte alls bra jag hade migrän förra natten och på höger sida av huvudet svin skumt!Och bakom ögat..Jag sov inge alls!mådde så jäkla illa så höll på spy flera gånger när jag gick till jobbet igår..det är fan inge kul med migrän om det är det jag hade..men jag tog mig en treo och sen efter några timmar mådde jag bra igen=)
Men det var nära jag tänkte vända och gå hem..men jag tänkte hela tiden på att jag inte har råd att vara sjuk och det som inte dör det härdar..men jag fick tillbaka huvudvärken när jag börja träna..igår var det riktigt jobbigt hade nästan inge ork..
Men mådde bra sen efter träningen..då jag och jocke såg film och åt gotta..det var ett tag sen vi satt och såg film tillsammans..å när vi väl ska se kommer vi typ inte på vad vi ska se..haha..men det vart å se den nya American med george clooney och den sög!sen någon annan film från 07 tror jag..minns inte vad den hette men den var ganska bra=)
Ska mig en tur till duschen och sen blir det av till sjukgymnasten...sen blir det å diska som vanligt!och träna sen ikväll..är ledig idag=)min ända lediga dag denna vecka..
Nä nu var det inge mer för nu...!Tja Rå!


NI MÅSTE BARA LYSSNA PÅ DETTA!!..hon är så jäkla grym denna unga lilla tjej..Hon är så jäkla bra!


Kommentarer
Wifey

Den där lilla tjejen har verkligen en underbar röst!

2010-11-04 @ 19:03:51
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!