5/11

Då var det fredag igen..I natt har jag inte sovit ett skit!vet inte varför men har inte bara kunna somna..Har jobbar hela dagen som har bjudit på mycke skratt och svammel:p..jag bara älskar mina arbetskamrater man kan inte få några bättre=)..vi ska jul fest på jobbet om några veckor med julbord och man ska köpa varsin liten julklapp..jag vet inte om jag har råd att vara med=( ..men får se om jag kan ta mig råd...jag känner att pengarna knappt räcker till..har inte kunnat spara undan nu på ett tag och det suger!Det är verkligen inge kul och inte kunna göra nå...man jobbar men ändå knappt ha råd att göra nå..det suger verkligen!..men vi får se..ska allafall ta mig råd till ume på torsdag och träffa pappa som jag inte sett på ett tag..men det är han fan värd!man ska ju ta vara på dom man har och därför vill jag träffa min pappa...Pappa blev nog glad att jag sa att vi skulle komma..tror han uppskattar det=)
Vi har allafall ätit middag oss marcus och Malin som bjöd på tre rätters middag..Super gott! verkligen impad! Jag Tackar och bockar för maten=)
Så nu har vi suttit och sett idol jag och jocke=)


Jag känner en klump i bröstet..Allt känns bara så tomt..Jag skulle bara vilja gråta..å bara skrika..Jag vet inte varför jag känner så här det är ingenting som har hänt..känner mig bara alldeles borta..ingen livsglöd, allt är bara svart..Jag fattar inte vad är med mig?
Jag bara sitter och tittar bort som i en helt annan värld..men jag tänker inte på något..
Ska livet bara kännas så borta?
Jag är bara tom men inte vet varför?




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!