8/10

Ena jobbar helgen över=)..den har varit lite konstig men det kankse för att vi alla varit trötta men det har varit mycke skratt..jobba hela dagen igår och sen när man kom hem var det bara ta på träningskläderna för att åka och träna fys..snacka om jag var trött sen!hann se beck filmen klart sen gick jag till sängen och sov fruktansvärt gott!..önskar man kunde sova så varje natt..för att jag tar alltid lååång tid och somna..det är där för jag sover så länge..men i natt sov jag som en stock!
Idag har jag varit ledig mycke skönt! Jag och jocke har varit på dollar och köpt lite julklappar=)..jag köpte till min bror en sak och sen till maja och sören=)
Sen har jag städa och diska lite..jocke for på frasses och köpte mat..det var faktiskt rätt gott denna gång..plus att dom hade fått mjukglass gratis!snacka shyssta dom är på frasses=)
Sen var jag och träna bort allt på step up..haha:p..men det är riktigt skönt och att ha kommit igång med träningen nu=)i morgon är det prova på vatten gympa nere på spa på hotellet..har tyvärr fått min mens så vill då inte bada inte så mysigt kankse!men dom skulle ha nått annat tillfälle med så då hoppas jag på prova=)
Har köpt ny kupevärmare till bilen..men det funkar ju fan inte!!..tror det är nå fel med koplingen mellan...Jävla skit bil!har man skaffa stålpe så funkar det inte..satan jävlar så arg jag varit idag..pms i sinne kankse?!Jaa
är det inte det en så är det andra!
Jag längtar till torsdag!..pappa ringde och jag tror pappa längtar han med för han fundera på torsdag å vi prata om det i lördags..söt pappa!
I morgon jobbar man igen=)men till halv tre så det är skönt=)
Har även mina två veckors jour veckor..Linda kom över med grejjerna idag=)
Nu ska jag bänka mig vid tvn


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!