9/11

Denna dag har varit super bra=)..humöret har varit som på topp!Har jobba till halv tre sen for vi till Fredrik som fyllde år åt lite tårta och snacka lite..
Har även haft månadsmöte på tjej jouren ikväll..skulle egentligen ha det i morgon men vi tog det i dag i stället och det passa ju perfekt för då kan jag träna i morgon..haha:p
Men det bästa var ändå när vi kom hem och jocke ville att jag skulle gå till sovrummet och stänga dörren..Gick på toa först jocke sa stäng dörren..kom ut och undra vad han höll på med går in till sovrummet och ser en bukett med rosor ligga där på skrivbordet..Gu så glad jag blev!!det var sex stycken till och med..han tog så många som vi varit tillsammans..Han är ju bara för underbar!så fick jag jätte god middag med smör inbakad fläskfile..jocke drack vin och jag cider..såå romatiskt!!oj vad jag njöt..tänk och få sådana tillfällen
Jocke jag Älskar Dig <3




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!