Dag 1 - Om Mig

Mitt fullständiga namn är Maria Therese Thelin men när jag föddes hette jag Stenlund innan dom gifte sig vet ej hur gammal jag var då. Jag är född på Bodens BB för att det var stängt i Luleå det gick väldigt fort när jag kom till världen sa mamma, hann knappt in så var jag född. Jag ville verkligen ut:p haha..Jag bodde med min mamma, pappa och 5år äldre bror Micke i en lägenhet på mallmudden i Luleå. Jag gick aldrig dagis utan dagmamma som var väldens gulligaste har träffa henne i vuxen ålder några gånger=)På malmudden bodde jag tills jag var sju år hann presic fylla då vi flytta till hus i Sunderbyn och börja skolan.
Jag blev mobbad i skolan men jag fick mig ändå kompisar på nått vis och fick som ändå vara med. Gick fritids ganska länge där jag rymde nästan varje dag från det sista året jag gick där, för jag hade ju kompisar som inte behövde gå fritids så jag stack med den personen.
Mina förälar skillde sig sen då kankse jag var 8-9 nånting, mamma flytta då ut från huset till gammelstad. Hon hann flytta några gånger.
Jag och brosan bodde kvar mer pappa i huset men var hos mamma varannan helg typ. Pappa jobba ju jämt så jag och Micke fick ta ganska mycke ansvar och det lärde oss och bli självständiga.
Efter några år så träffa pappa en kvinna, Maria som hade en liten dotter som heter Johanna tror hon gick på dagis då vi träffades.
Dom blev ett par och är det än idag. Det tog några år innan dom flytta till huset.
Vi har haft otroligt kul tillsammans!Vi har rest mycket och gjort mycke saker tillsammans vi vart en familj.
Sedan när jag var 14 det var 2000 fick vi våran söta lilla syster Amanda. Jag minns vad Micke sa "fy fan vad skämmigt inte en till snorunge"haha

Högstadie var en jobbig tid men ändå kul. Jag blev fortfarande lite mobbad och min klass gillade mig inte så mycke dom tyckte bara jag var korkad. Jag lärde känna nya människor bland annat Tove och Marie. Vi var ett stort tjej gäng som gjorde mycke tillsammans=)
Men jag var ganska rebelisk av mig också jag hatade alla "fjortisar" Vägra sminka mig och hata dom som hade jeans och vägra ha stirngtrosa..haha

Gymnasiet var den bästa tiden i mitt liv! Jag gick hotell och restaurang, hade tänkt välja hotell men fick inte för skolan men det är jag glad över=)Jag träffade många nya vänner men del som man är vänner med fortfarande som Stina,Klotksi,Vicky,Anders,Helena..ja med mera med mera!
Jag hade otroligt kul och brydde mig inte så mycke om skolan utan bara mest njöt av livet. Börja var på UngdomensHus där jag lära känna många människor. Festa prencip varje helg..Det var den bästa tid i mitt liv=)
Och när jag var 18 träffa jag Jocke i lycksele när våran familj var på semester. Vi har varit ihop sen dess.

Efter skolan bodde jag hemma 1år eller jag bodde hos Stina ett tag men det funka inte. Jocke hade ett år av skolan och sen efter 2år med 30mil skillnad flytta vi tillsammans till en etta i Luleå. Där vi haft mycke kul=)festa och lärde känna våran granne Leo:p..jag hade lite jobb, jag jobba på mat och prat varje helg och sen jobba jag sommaren på Addici men sen fick båda jobb i Lycksele och flytta här jag fortfarande och jag trivs inte alls i Lycksele jag gillar det inte men så länge jag har jobb här så är jag kvar!

Som person är jag väldigt tjurig och envis och väldigt kaxig!Jag är en väldigt ärlig person och säger alltid vad jag tycker.
Jag är väldigt självständig och har lärt mig mig att inte ha fördomar om människor jag inte känner.
Jag vill gärna höras och synas, jag kan ta väldigt stor plats men jag låter alltid andra får ta plats med.
Jag älskar att prata och kan prata för mycke ibland. Jag älskar åka snowboard fast det inte blivit av så mycke på senaste åren. Älskar även köra skoter=)Jag kan ganska fort bli rastlös för gillar hitta på nya saker.
Jag gillar att utmana mig själv, jag är väldigt höjd rädd men åkte frittfall som var det läskigaste i mitt liv!men jag ville testa. Jag älskar karuseller specielt det som går upp och ner och snurra:p
Människor brukar ha väldig förutfattade meningar om mig men har dom prata med mig och lär känna mig så tycker dom om mig.
Jag är väldigt social människa och har lätt för att prata med människor, har väldigt lätt och lyssna och vara där för dom som behöver det.
Jag värdera min famlij och vänner högst det är dom jag lever för!

Där har ni om mig och mitt liv. Det har inte varit lätt men så länge man har dom man älskar så lever man!



Kommentarer
LonniE

Svar: Varför headern blir konstig är för att bilden du använder dig utav nu är i fel mått (600x371), Headern skall ha måtten (281x900). Gö en ny header i dem nya måtten eller gör om din nuvarande. Har du photoshop? Då kan du öppna header.psd som du fick med i zip filen. och göra en egen header av min orginal header. Hoppas det funkar för dig =)

2010-11-29 @ 16:13:03
URL: http://LonniEGrafik.se/
LonniE

Svar: a du kan ändra storlek och det i stilmalen, men gjorde en ny snabb header till din sida =) http://i52.tinypic.com/2my3l6x.png ladda ned den och byt header igen =)

2010-11-29 @ 16:27:49
URL: http://LonniEGrafik.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!