Dag 2 - Min första Kärlek

Jag sitter och fundera men jag kan inte riktigt komma på min första kärlek??!hmm..Det var mycke svårt och skriva om det..när man var liten så var man nog kär i alla och alla var tillsammans med alla..
Men jag minns en pojke som jag tror ändå var bland dom första som jag var riktigt kär i..Han heter Tobias och han gick på en annan skola men jag minns att jag tyckte lite synd om han för att han hade ett handikapp i benet så han kunde inte gå ordentligt..Jag tyckte han var så söt och han var så snäll men jag prata inte så mycke med han så kände han inte så väl men jag ville..Man var ju som feg då:p
Men det vart som inge mer, tiden gick och sen vart det som borta när man inte prata eller sågs..
Man glömde fort på den tiden..haha
Det var svårt och skriva om detta..man vet som inte vilken som var ens första kärlek!

Men min första äkta kärlek är ju Jocke förstås!Han är vekligen äkta..Han är nog den ända killen som älskat migpå riktigt..Han visar jämt hur kär han är i mig och säger jämt att han älskar mig..Han är verkligen den bästa för mig!
Han ser mig som mig den jag är..
Jag vet att jag är dålig på säga dom tre orden först men ska försöka bättra mig..
Jocke Jag Älskar Dig!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!