Hemma igen

Nu är man hemma i Lycksele igen...Jag har haft otroligt kul!
Jag har sett mycke nya platser..hehe..åkte ju buss från arlanda för Tove kunde inte hämta mig för hon var tvungen för att jobba längre..Så det var kul:p åkte egenom västerås, köping, enköping...ja sen massa städer..även om det är tråkigt och åka buss så var det lite roligare nu när man var på nytt ställe..
Så när jag väl var framme i Örebro så tog vi en lunch och satt och prata i nån timme..gick sedan på stan en sväng och jag hann shoppa två linnen och en tunn långärmad tröjja..Sedan drog vi hem till Tove Linseberg..och det är några mil från örebro..satt och försökte spela och sen åt middag, det blev Lasange=) satt sen och snacka i massor..efterr inte har sett efter ett och halvt år har man mycke och snacka om:p
Fredag for vi till skövde..där var vi på spa som var super fint där!hur mysigt som helst!mycke finnare och större än lilla hotellet i lycksele...så var på äventyrsbadet också som sitter ihop..det var jätte fint det med..påminnde lite om boden badet..åkte lite rutchelbana=)och bara hade de allmänt mysigt:p..Sen blev det middag på max och då fick jag träffa Toves nya kille för första gången..eller ny och ny dom har varit tillsammans ett tag men jag har inte hunnit träffa han..men han var en trevlig kille=)
Sedan satt vi hos han drack lite och sen gick jag och tove ut på krogen..vi dansa och hade det kul och träffa folk trevligt folk=)..där nere i södra så är dom väldigt trevliga och kommer fram och pratar med en som är väldigt kul=)det annat i norr där alla är i sina gäng..haha..Men kul hade vi=)..Och resten säger vi inte..hehe..
Lördag var man lite halv taskig..men vi for ut på landet där Micke som han heter toves kille, hans föräldrar bodde men ingen var hemma:p..For sen till Örebro och hälsa på Drugge som jag inte sett på flera år!och fick träffa hans tjej..det var jätte kul och se han=)..tog en öl och spela playstaion tre tro jag det var..haha..är inte haj på alla dom där det kommer så mycke nya:p..men vi hade det allafall trevligt och satt länge där och prata i massor om gammla minnen=)
Så vi kom hem rätt sent till Lindseberg till tove..så tove gjorde en super god middag igen denna gång vart det ryggbiff=)..sen drog vi ut på krogen tog oss en cider och dansa=)var inte lika taggade för man var lite halvseg..haha..men det var kul ändå vi fick oss några goda skratt=)och mött lite skumt folk..haha
Så det var i stort sett min visit nere södra svergie..Vi har haft det super kul och pratat i massor och mött skumma men trevliga människor..
Jag hade gärnat vilja stanna längre..dagarna gick så fort!Tove verkligen tog hand om mig och gjorde super god mat!..jag som skulle kolla på julklappar men vart inte så mycke gå på stan och shoppa men det tar vi nästa gång=)
Älskar dig Tove i massor!!


Vi satt och skämta att detta var min sovplats:P..haha



Kommentarer
Anonym

ååh gumman längtar så efter dig!! I love you 2;) puss o kram

2010-11-03 @ 21:29:01
URL: http://tjoffsans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!