Willow Smith



Låten är skit bra!Har fått den på huvudet..Hon är väldigt duktig tjej och hon är bara 10 år...
Men jag tycker den är väldigt överdriven video..Sminka sig och dansa och klä sig som en vuxen..
hej pedolfiler titta hit..
Varför kan inte bara barn få vara barn..Varför ska man bete sig som vuxen..Okej hon får ju göra som hon vill..
Jag säger bara min åsikt nu..Som föräldrar skulle jag säga emot skulle faktiskt inte velat att min tio åriga dotter står och åmar sig som en vuxen...Vart är föräldrarna?vad säger dom?..fast dom känar ju pengar på det så...men tycker det borde finnas en gräns!
Men det är ju vuxnas fel egentligen..För barn gör inte vad vi vuxna säger utan dom gör som vi gör!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!