10/10

Nu är mina två jobbar helger över och det känns jätte skön!
Helgen har beståt av många kännslor en del vill jag inte ta upp just nu..men tårarna kom igår kväll..det är för räddsla och oro nå mer säger jag inte.
Fredag så var jag, Jocke och Johan och käka lunch på indokafe´..sen var vi och köpte rosor och till och med Johan köpte en..så vi får på graven och la dom där..för det var ett år sen Stig dog.
Jag jobba sen kväll så var gankska lugn och skön:p
Igår jobba jag delat sål lata mig bara dom timmarna jag var ledig..sen tog jag och jocke nån pilsner och först kom krillaz och Fredrik och hans brud en stund..och sen kom lia och han tjej..så det vart väl ganska sent tanke på att jag vart uppe sen sex så var gode trött..men ett bra avslut på kvällen allafall=)
Jag har haft otroligt träningsverk i magen sen fyspasset i torsdags..Har man skratta så har det gjort ont i magen!
Idag blir det ett nytt fys pass=)
Har suttit och kolla på flyg och tågresor ner till Stockholm..Har ju nu tänkt fara ner till min älskade Vän Tove som bor nere i örebro..Så nu hoppas jag kan få ledigt!jag vill verkligen till Tove<3

Nä nu ska jag städa!


Sen har jag och jocke fått sånt fint kort i veckan
Vicky och Anders all kärlek till er!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!