24/10

Har inte idas skriva nått..helgen är allafall över snart och den har varit si så där..Fredag var jag fruktansvärt rastlös så inte sant..tjata om att bowla och fara på spa..efter mycke om å men och väntan på johan och dom for vi men tro du inte de var abonnerat..aaaa!!förslog spa men det var bara johan som var på..haha..så less som man va så nää då vi jag, jocke och nicke till ica..handla lite mat och nå gott att äta och sen satt vi och såg Idol..Som var lite si så där..Alice hade hoppa av å det var en sån chock..haha..orka!fatta inte bruden..är man med i leken får man leken tål..palla man inte ska man inte sök till Idol..men det är vad jag tycker..folk gör som dom vill..Vart paff att Linda åkte..det var det bland det bästa framträdande hon gjort..Jag vill bara att finnen åker ut!!!
ja men skit det samma om Idol!..
Jag var svin trött så kunde knappt hålla ögonen öppna så gick och sov direkt efter Idol..
Lördag gjorde vi inte heller nå mycke vettigt..for och sparka på dom hos fredrik till slut för orka inte vara hemma..vi for i allafall och bowla sen..ÄNTLIGEN!..det var kul=)Jag förlora mot jocke och johan..men jag var då inte sämst elin och fredrik spela bana bredvid som var lika duktiga som jag..haha..men jag fick ändå ner många käglor..tyckte jag var ganska duktig!Haha..men det var det roliga moment..sen var det hem igen..jocke och nicke for och hämta nickes dator och köpte mat..jag åt nacos tallrik...mmm!!..sen var det bara häcka vid tvn..
Allt är bara så jävla tråkigt just nu!...en del beror på hemlängtan..man är less på vara ensam!
Så har vi fått en inneboende..Nicke!som stannar heeela veckan lång..nu har jag två stora barn och ta hand om..haha..men dom har allafall hjälpt till och städa idag..hehe..håller just nu på tvätta och ska sen fara och träna kl sex..skönt och kunna få göra nått roligt!




Fan vad jag saknar denna katt! Hon var så fin min lilla Mira<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!